EbreActiu, revista d´oci actiu

Amposta tornarà a acollir els concerts centrals del DeltaChamber Music Festival 2025

Amposta acollirà els concerts centrals del DeltaChamber Music Festival els dies 31 de juliol i 1 d’agost al Museu de les Terres de l’Ebre. La 10a edició, titulada “Existir”, inclourà també tallers, instal·lacions i actuacions en 11 municipis del territori, amb entrada lliure i músics internacionals.

etiquetes   deltachamber music festival, cultura, musica, amposta

27/6/2025

Amposta tornarà a acollir els concerts centrals del DeltaChamber Music Festival 2025 | Amposta.infoPresentació del DeltaChamber Music Festival 2025 a Amposta


Amposta tornarà a ser l'escenari dels concerts centrals del DeltaChamber Music Festival, que enguany celebra la seva desena edició amb el lema “Existir”. El festival tindrà lloc del 21 de juliol al 3 d'agost i portarà música de cambra en directe a diversos espais i municipis de les Terres de l'Ebre.

Els concerts centrals d'aquesta edició se celebraran el dijous 31 de juliol i el divendres 1 d'agost a les 21 h al Museu de les Terres de l'Ebre. L'entrada serà lliure amb aforament limitat, i les reserves es podran fer a través del web del festival.

Programa de concerts del DeltaChamber Music Festival 2025

  • Concert “Jugar” a Roquetes
    Sala d'Actes del Centre Cívic
    dijous 24 de juliol, a les 20 h.
  • Concert “Jugar” a Alcanar
    Teatre Auditori
    Divendres 25 de juliol, a les 20 h.
  • Concert “Jugar” a Flix
    Sindicat
    Dissabte 26 de juliol, a les 20 h.
  • Concert “Jugar” a Horta de Sant Joan
    Convent de Sant Salvador
    Diumenge 27 de juliol, a les 11 h.
  • Concert “Jugar” a Deltebre
    Lo Sequer (edifici de l'Arrossera)
    Diumenge 27 de juliol, a les 20 h.
  • Concerts individuals socials a Jesús
    Hospital Santa Creu de Jesús
    Dimarts 29 de juliol, a les 16 h.
  • Concert central “Existir: Programa 1” a Amposta
    Museu de les Terres de l'Ebre
    Dijous 31 de juliol, a les 21 h.
  • Concert central “Existir: Programa 2” a Amposta
    Museu de les Terres de l'Ebre
    Divendres 1 d'agost, a les 21 h.
  • Concert “Selecció Existir” a Tortosa
    Centre Cívic de Ferreries
    Dissabte 2 d'agost, a les 11 h.
  • Concert “Selecció Existir” a Ascó
    Centre Cultural Magatzem de Rita
    Dissabte 2 d'agost, a les 20 h.
  • Concert “Selecció Existir” a la Sénia
    Casa de Cultura
    Diumenge 3 d'agost, a les 11 h.

A més dels concerts, també hi haurà instal·lacions efímeres creades especialment per al festival i activitats paral·leles com la residència artística a Amposta, on una vintena de músics internacionals conviuran i assajaran per preparar els concerts. Durant aquests dies, també es duran a terme tallers, activitats pedagògiques i actuacions en 11 municipis de les Terres de l'Ebre, amb la voluntat d'apropar la música de cambra a tots els públics.

L'Ajuntament d'Amposta col·labora un any més amb el festival, reafirmant el seu compromís amb la cultura i amb la difusió de la música clàssica al territori. El DeltaChamber Music Festival, fundat per Laura Ruiz i Pau Rodríguez, s'ha consolidat com una cita cultural de referència a l'estiu a les Terres de l'Ebre.

Amposta tornarà a acollir els concerts centrals del DeltaChamber Music Festival 2025 | Amposta.infoCartell del DeltaChamber Music Festival 2025



Per: Redacció

Imatgs: Cedides



Centre Òptic l’Esguard. Aquest estiu protegeix-te del sol



Amposta.info, el digital de la ciutat d´Amposta des de 1998 (Terres de l´Ebre)

correu electrònic
Informació i avís legal

Amposta.info